Középiskolai Matematikai és Fizikai Lapok
Informatika rovattal
Kiadja a MATFUND Alapítvány
Már regisztráltál?
Új vendég vagy?

Fórum: A KöMaL pontverseny

  [1]    [2]    [3]    [4]    [5]    [6]    [7]    [8]    [9]    [10]    [11]    [12]    [13]    [14]    [15]    [16]    [17]    [18]    [19]    [20]    [21]    [22]    [23]    [24]    [25]    [26]    [27]    [28]    [29]    [30]    [31]  

Szeretnél hozzászólni? Jelentkezz be.
[713] Nánási József2011-01-11 15:56:38

Szia! Ne haragudj fáradt voltam, a utca.txt dokumentum amit fel kellett volna dolgozni

[712] Róbert Gida2011-01-11 00:50:23

"A beküldési határidő LEJÁRT."

Amúgy a forráskódot nem neked kéne beküldened? Vagy mit hiányolsz?

Előzmény: [711] Nánási József, 2011-01-10 20:54:10
[711] Nánási József2011-01-10 20:54:10

bocsánat i.253-as feladatnál

[710] Nánási József2011-01-10 20:53:34

I.251-es feladat forrás kódja még ma sincs fent!!!

[709] R.R King2010-12-07 06:49:00

A C feladatok is éppen elég izgalmasak egy 9. osztályos tanulónak hidd el. Sőt, a legnagyobb siker ha pár év kemény munkával valaki a C feladatok után elkezd B-t csinálni, vagy esetleg beküld egy-egy A feladatot. Itt most egy átlagos 9-es Kömal beküldőről beszélek és nem egy kitenyésztett versenyzőről, akinek van heti 11 matekórája és legalább 3 tanár foglalkozik vele.

Előzmény: [708] Róbert Gida, 2010-12-06 21:57:25
[708] Róbert Gida2010-12-06 21:57:25

"A pontosan 3 eset mondjuk nem túl izgalmas, így gondolom a második eset. Köszi"

Izgalmakat szerintem az A feladatokban keresd.

Előzmény: [707] R.R King, 2010-12-06 15:59:13
[707] R.R King2010-12-06 15:59:13

C. 1050. Mint tudjuk, nálunk jelenleg hatféle bankjegy van forgalomban: ötszáz, ezer, kétezer, ötezer, tízezer és húszezer forintos. Hányféle összeg fizethető ki három bankjeggyel?

Itt pontosan 3 bankjegyet kell használni, vagy legfeljebb 3-at? A pontosan 3 eset mondjuk nem túl izgalmas, így gondolom a második eset. Köszi

[706] Nánási József2010-11-30 18:41:25

Az I.251-es feladatnál csak én nem látom a forrásokat?

[705] patba2010-11-30 18:12:06

P feladatok az újságban meg a neten nem stimmelnek, melyik a 'hitelesített'?

[704] Nánási József2010-11-30 07:19:43

Szervusztok! Harmincadika van és nincsenek felrakva a források (elvben a szövegnek is láthatónak kellene lenni) az informatika I-s feladataihoz

[703] Nánási József2010-11-27 11:46:13

Szervusztok!

Informatika feladatok forráskódját szeretném megtudni, honnan lehetne ismételten letölteni.

Üdv. Józsi

[702] Freedom2010-11-05 08:18:31

Igen. Itt valamivel jobban jeleníti meg, köszönöm.

Előzmény: [701] SAMBUCA, 2010-11-04 15:09:47
[701] SAMBUCA2010-11-04 15:09:47

ez?

Előzmény: [700] Freedom, 2010-11-04 14:59:24
[700] Freedom2010-11-04 14:59:24

Üdv! Nekem az ábrát elég rosszul jeleníti meg, és nem igazán látom mi ott a besatírozott rész....

[699] Róbert Gida2010-11-04 10:32:46

Elég *pongyola* a feladat kitűzése, például nem szerepel, hogy mi az az I pont. Persze kitalálható, de jelen formájában a feladat inkább hasonlít egy Füles feladványhoz, mint egy korrekten kitűzött mat. problémához.

Előzmény: [698] Radián, 2010-11-04 10:06:40
[698] Radián2010-11-04 10:06:40

A K.259-es feladatot biztosan így akarták kitűzni? (Szerintem van benne egy pár felesleges adat)

[697] rizsesz2010-10-28 13:51:11

Nekem amúgy egyre gyanúsabb, hogy mi egy másik honlapról is ismerjük egymást.- :) De lehet, hogy csak nekem van üldözési mániám :) (hajtsunk sereget)

Előzmény: [696] Róbert Gida, 2010-10-28 12:46:22
[696] Róbert Gida2010-10-28 12:46:22

Freud Gyarmati Számelmélet könyv 1.1.1 definíciója, érdemes elolvasni.

Előzmény: [692] rizsesz, 2010-10-27 22:10:44
[695] kosrita2010-10-28 10:09:11

Köszönöm az észrevételedet, valóban volt benne egy számolási hiba, javítottam.

Előzmény: [694] R.R King, 2010-10-28 07:12:33
[694] R.R King2010-10-28 07:12:33

Nem az a baj szerintem, hogy hibásan van kitéve, hanem, hogy a hiba még jelenleg is él....

[693] Nánási József2010-10-27 22:17:40

Szervusz! én két éve tanultam, és negatív szám is lehet osztója pozitívnek, viszont ha a feladat szövege nem kéri, akkor alapból a pozitívakra gondolunk

Előzmény: [692] rizsesz, 2010-10-27 22:10:44
[692] rizsesz2010-10-27 22:10:44

én úgy tanultam, hogy az a, b egész számok esetén az "a" számot a b szám osztójának nevezzük, ha találunk olyan q pozitív egész számot, amellyel fennáll az aq = b egyenlőség, tehát negatív számoknak csak negatív osztóik vannak.

mi a helyes?

Előzmény: [691] Róbert Gida, 2010-10-27 21:26:42
[691] Róbert Gida2010-10-27 21:26:42

Igazad van, tanév első c feladatát nem tudja megoldani a szerkesztő és beküldő az azért ciki. Néhány példa "megoldását" megnéztem: K255 megoldása természetesen rossz (0 a legkisebb megoldás). Míg olvasva K254 és K256 megoldását az az érzésem van, hogy a Kömal szerkesztői még nem jutottak el a negatív (egész) számok fogalmához. Szomorú.

Előzmény: [690] R.R King, 2010-10-27 19:16:10
[690] R.R King2010-10-27 19:16:10

A szeptemberi C.1040 megoldása szerintem hibásan jelent itt meg.Ha én néztem be valamit, akkor elnézést.

[689] Engedy Balázs2010-10-22 11:20:49

Szia! Valóban, több-kevesebb feladatnál nem került fel a forráskód, ahogy időnk engedi, ezeket a hiányosságokat pótolni fogjuk.

Addig is, -- ha újabb feladatról van szó -- akkor valószínűleg el tudjuk küldeni neked a forráskódo(ka)t, ha megírod az inf-szerk@komal.hu címre a feladat(ok) sorszámát.

Előzmény: [688] Nánási József, 2010-10-22 07:31:45

  [1]    [2]    [3]    [4]    [5]    [6]    [7]    [8]    [9]    [10]    [11]    [12]    [13]    [14]    [15]    [16]    [17]    [18]    [19]    [20]    [21]    [22]    [23]    [24]    [25]    [26]    [27]    [28]    [29]    [30]    [31]