[716] Bärnkopf Pál | 2011-02-10 20:30:10 |
Nem tudom, milyen bizonyításról beszélsz. A fent említett feladatban a következő szerepel:"Szerkesszük meg az ABC háromszöget", márpedig ennyi adatból csak egy a kritériumoknak megfelelő háromszöget tudunk megszerkeszteni "a" háromszöget nem. Szerintem. Ja, és ha az a feladat, hogy szerkesszük meg a háromszöget, akkor jó esetben megszerkeszthető a háromszög (eddig legalábbis azt reméltem) és a megoldások száma egy. Esetleg felírhatom a végtelen sok lehetőséget, még sok időm van. :-) A sok meg definíciótól függ, szerintem egy átlagos embernek pár-száz geometria példa 'sok'-nak számíthat, ennyit pedig már csak órákon is megold az ember (úgy több év alatt):-). Persze azok esetleg nem ezen a színvonalon vannak, vagy más jellegűek. Valamint, ha kezdő vagyok, akkor sem kell ilyen negatívan hozzáállni. Azért kérdezek, hogy következőre tudjam...
|
Előzmény: [715] Róbert Gida, 2011-02-10 18:39:22 |
|
|
[714] Bärnkopf Pál | 2011-02-10 17:38:18 |
A C.1061.-ban egyértelmű a háromszög megadása, mert szerintem nem? Csak elírás, én vagyok béna vagy ha nem egyértelmű, akkor egy (a kritériumoknak megfelelő) háromszög a szerkesztési menetét kell megadni?
|
|
[713] Nánási József | 2011-01-11 15:56:38 |
Szia! Ne haragudj fáradt voltam, a utca.txt dokumentum amit fel kellett volna dolgozni
|
|
|
|
|
[709] R.R King | 2010-12-07 06:49:00 |
A C feladatok is éppen elég izgalmasak egy 9. osztályos tanulónak hidd el. Sőt, a legnagyobb siker ha pár év kemény munkával valaki a C feladatok után elkezd B-t csinálni, vagy esetleg beküld egy-egy A feladatot. Itt most egy átlagos 9-es Kömal beküldőről beszélek és nem egy kitenyésztett versenyzőről, akinek van heti 11 matekórája és legalább 3 tanár foglalkozik vele.
|
Előzmény: [708] Róbert Gida, 2010-12-06 21:57:25 |
|
|
[707] R.R King | 2010-12-06 15:59:13 |
C. 1050. Mint tudjuk, nálunk jelenleg hatféle bankjegy van forgalomban: ötszáz, ezer, kétezer, ötezer, tízezer és húszezer forintos. Hányféle összeg fizethető ki három bankjeggyel?
Itt pontosan 3 bankjegyet kell használni, vagy legfeljebb 3-at? A pontosan 3 eset mondjuk nem túl izgalmas, így gondolom a második eset. Köszi
|
|
[706] Nánási József | 2010-11-30 18:41:25 |
Az I.251-es feladatnál csak én nem látom a forrásokat?
|
|
[705] patba | 2010-11-30 18:12:06 |
P feladatok az újságban meg a neten nem stimmelnek, melyik a 'hitelesített'?
|
|
[704] Nánási József | 2010-11-30 07:19:43 |
Szervusztok! Harmincadika van és nincsenek felrakva a források (elvben a szövegnek is láthatónak kellene lenni) az informatika I-s feladataihoz
|
|
[703] Nánási József | 2010-11-27 11:46:13 |
Szervusztok!
Informatika feladatok forráskódját szeretném megtudni, honnan lehetne ismételten letölteni.
Üdv. Józsi
|
|
|
|
[700] Freedom | 2010-11-04 14:59:24 |
Üdv! Nekem az ábrát elég rosszul jeleníti meg, és nem igazán látom mi ott a besatírozott rész....
|
|
[699] Róbert Gida | 2010-11-04 10:32:46 |
Elég *pongyola* a feladat kitűzése, például nem szerepel, hogy mi az az I pont. Persze kitalálható, de jelen formájában a feladat inkább hasonlít egy Füles feladványhoz, mint egy korrekten kitűzött mat. problémához.
|
Előzmény: [698] Radián, 2010-11-04 10:06:40 |
|
[698] Radián | 2010-11-04 10:06:40 |
A K.259-es feladatot biztosan így akarták kitűzni? (Szerintem van benne egy pár felesleges adat)
|
|
|
|
|
[694] R.R King | 2010-10-28 07:12:33 |
Nem az a baj szerintem, hogy hibásan van kitéve, hanem, hogy a hiba még jelenleg is él....
|
|
|
[692] rizsesz | 2010-10-27 22:10:44 |
én úgy tanultam, hogy az a, b egész számok esetén az "a" számot a b szám osztójának nevezzük, ha találunk olyan q pozitív egész számot, amellyel fennáll az aq = b egyenlőség, tehát negatív számoknak csak negatív osztóik vannak.
mi a helyes?
|
Előzmény: [691] Róbert Gida, 2010-10-27 21:26:42 |
|